tisdag 18 maj 2010

12 Maj 2010

Det här inlägget kommer bara att suga, jag måste varna mina noll läsare för det. Men det är framtvingat. Jag har lovat mig själv, om och om igen, att jag ska föra ett protokoll. Något slags dagbok över min trista vardag. Förhoppningen är att jag skall inse precis hur tråkig den här.
Idag har jag suttit framför datorn
hela dagen.
och tittar på Stargate-avsnitt.
Som jag redan visste vad som hände i.

Det är komplett vansinne, och jag vet om det. Men jag kan inte riktigt kontrollera det. Det är så vansinnigt skönt, som en rökare (fast oändligt mycket värre). Det är distraherande, vad jag än gör slutar jag här. Kanske är jag verkligen beroende. Kanske borde jag erkänna det för mig själv?
Jag har försökt, men det fungerar inte. Inte en chans i helvete.
Gud jag behöver komma igång med träningen igen. Med den gjorde jag i alla fall något av mina dagar.

Inga kommentarer: